عکس و فیلم

دیر متوجه میشویم

مفهوم زندگی را دیر متوجه میشویم

دیر متوجه میشویم

ما چقدر دیر متوجه می‌شویم که زندگی و حیات یعنی همان دقایق و ساعاتی ست که با کمال شتاب‌زدگی و بی‌رحمی انتظارِ گذشتن آن را داشتیم..

دیل کارنگی

عکسها:زمستان 95
گیلان،رستم آباد،ارتفاعات سرک

پارس گیلدا

یک حقیقت تلخ این است که به آموخته اند از بدو تولد تا زمانیکه زنده ایم همواره در انتظار تامین آرزوهای خود تلاش کرده وبه محض اینکه به آن رسیدیم بدون اینکه لحظه ایی به خود فرصت دهیم با چیزی که برای بدست آوردنش انتظار کشیده بودیم چند صباحی زندگی کنیم فراموشش میکنیم وبدنبال آرزو و خواسته دیگر تلاش دیگری را آغاز میکنیم.این سبک زندگی کردن در واقع بنوعی تباه کردن عمر است.

بایداز لحظه لحظه عمرمان که در حال و در اختیارمان است بکمک داشته هایی که در اختیارمان است بهره کافی ببریم. البته بطور معقول برای نیازهای آتی هم برنامه ریزی کنیم.زمانی متوجه میشویم که مسیر را اشتباه رفته ایم که عمرمان هدر رفته ودیگر راهی برای جبران نیست.لحظات و دقایقی که در ایستگاه مترو یا اتوبوس و…در انتظاریم ولحظه شماری میکنیم که زمان سریعتر بگذرد در واقع این لحظات و دقایق همان عمرمان هستند که خرج میکنیم ومتاسفانه روش صحیح خرج کردنش را به ما نیاموخته اند.

دیر متوجه میشویم

مطالب بیشتر

نمایش بیشتر

مدیر سایت

من همان دم که وضو ساختم از چشمه عشق / چار تکبیر زدم یکسره بر هر چه که هست..! "حافظ" ......؛ نام و نام خانوادگی:حسین شعبانی مژدهی ؛ شغل: آزاد؛ تحصیلات: لیسانس در مهندسی؛ متاهل و پدر ؛ علاقمند به طبیعت گردی و کوهنوردی و عکاسی ومستندکردن تجارب نزدیک به هفت دهه پیمایش در این محنتگه خاکی..

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا