عکس و فیلم

وقتی خسته شدی

یک جمله ویک کتاب...!

وقتی خسته شدی:

وقتی خسته شدی به دو کس فکر کن:
1-به کسانیکه منتظرند تا شکست بخوری و بر تو بخندند..!
2-به کسانیکه منتظرند تا پیروز شوی و با تو بخندند…!

عکس:8-6-99
قله شاه معلم(ماسوله)

پارس گیلدا

این جمله از هر کسی که باشد جمله بسیار پُرمعنا ومفهومی ست.از لحاظ روانی تاثیر گذار بوده وبرای آنانکه در مسیر حرکت خود با موانع ومشکلات فراوان روبرو بوده وگاهی اوقات روزنه های اُمید به پیشرفت وترقی را چنان تنگ و باریک و تاریک میبینند که موفقیت را ناممکن تصور میکنند بسیار ارزنده وراه گشا وانرژی بخش است.

واقعیت قضیه این است که در جهانی که ما زندگی میکنیم هر کداممان در دور وبر خود داریم آدمهایی که چشم امیدشان به پیشرفت و ترقی ماست.آدمهایی که به هر دلیل عقب مانده اند ومحتاج دستگیری اند تا بلکه بلند شوند وروی پای خود بایستند.آدمهایی که شرط ادامه زندگی و حیاتشان بنوعی وابسته به موفقیت و پیشرفت ماست.

برعکس هستند آدمهاییکه به هردلیل نمیخواهند موفقیت ما را ببینند.بنوعی از عدم موفقیتمان خوشحال شده و همواره آیه یاس و نومیدی در گوشمان میخوانند.

در حین تلاشمان برای موفقیت،هر جا که به نقطه کوری برخوردیم کافی ست به این دوسته فکر کنیم.بقیه مراتب قضیه خود بخود حل است.

وقتی خسته شدی

مطالب بیشتر

نمایش بیشتر

مدیر سایت

من همان دم که وضو ساختم از چشمه عشق / چار تکبیر زدم یکسره بر هر چه که هست..! "حافظ" ......؛ نام و نام خانوادگی:حسین شعبانی مژدهی ؛ شغل: آزاد؛ تحصیلات: لیسانس در مهندسی؛ متاهل و پدر ؛ علاقمند به طبیعت گردی و کوهنوردی و عکاسی ومستندکردن تجارب نزدیک به هفت دهه پیمایش در این محنتگه خاکی..

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا