گوناگون

استاندارد

استاندارد ضامن سلامتی

استاندارد:


پارس گیلدا

هدفم از گذاشتن این عکس به سُخره گرفتن چگونگی رعایت استاندارد یک محصول خاص نیست.چرا که در دنیای مجازی که بنا به مقاصد گوناگون همه گونه تحریفها و کم و زیادها انجام میشود باید شائبه ساختگی بودن خیلی از چیزها شاید این تصویر را هم جدی گرفت و وقعی به آن ننهاد.ولی مراتب چیزی بسیار مهمتر از پیام این عکس است.

در عصری که تکنولوژی روز بروز در حال توسعه و پیشرفت است و زندگی جوامع بشری بنحو فزاینده ایی هر روز بیشتر نسبت به دیروز با ابعاد گوناگون تکنولوژی گره میخورد باید به ملزومات استاندارد در جای جای طراحی ها و  ساخت و تولیدات کالاهاو انجام خدمات  و کیفیت محصولات پایبند بود.

عدم توجه و عدم پایبندی به این ملزومات مطمئنا بازی با جان انسانهاست.جان آدمیان مهمترین سرمایه هر شخص است.هزینه نیروی انسانی ،ماتریال مرغوب،هزینه های مهندسی و خدمات  ودلایل بیشمار دیگر  میتواندموجب بالارفتن  قیمت تمام شده کالا و خدمات گردد. در عین حال تولید انحصاری کالاها هم به این مسئله دامن میزند.در چنین شرائطی  شاید تولید کنندات خُرد وحتی عمده ولی بی تعهد وسوسه شوند تولیداتی غیراستاندارد و نامرغوب انجام  ولی با قیمت پائین و مشتری فریب به بازار ارائه کنند تا سود بیشتر عاید خود نمایند.اینکار در نهایت میتواند جان خیلی ها را به خطر اندازد.باید بپذیریم که رعایت استانداردها در همه زمینه های زندگی، ضامن سلامتی جان همه ماست.

استاندارد

مطالب بیشتر

نمایش بیشتر

مدیر سایت

من همان دم که وضو ساختم از چشمه عشق / چار تکبیر زدم یکسره بر هر چه که هست..! "حافظ" ......؛ نام و نام خانوادگی:حسین شعبانی مژدهی ؛ شغل: آزاد؛ تحصیلات: لیسانس در مهندسی؛ متاهل و پدر ؛ علاقمند به طبیعت گردی و کوهنوردی و عکاسی ومستندکردن تجارب نزدیک به هفت دهه پیمایش در این محنتگه خاکی..

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا