اجتماعیبرش کتاب

میدونی زشتترین دختر این کلاسی

متنی منتسب به چگوارا

میدونی زشتترین دختر این کلاسی :

يك دفعه كلاس از خنده تركيد!
بعضي ها هم اغراق آميزتر مي خنديدند . اما تازه وارد با نگاهي مملو از مهرباني وعشق در جوابش جمله اي گفت كه موجب شد در همان روز اول، احترام ويژه اي درميان همه و از جمله من پيدا كند :
اما بر عكس من ، تو بسيار زيبا و جذاب هستي!.
او با همين يك جمله نشان داد كه قابل اطمينان ترين فردي است كه مي توان به او اعتماد كرد و لذا كار به جايي رسيد كه براي اردوي آخر هفته همه مي خواستند با او هم گروه باشند.

میدونی زشتترین دختر این کلاسی


او براي هر كسي نام مناسبي انتخاب كرده بود . به يكي مي گفت چشم عسلي و به يكي ابرو كماني و … . به يكي از دبيران ، لقب خوش اخلاق ترين معلم دنيا و به مستخدم مدرسه هم محبوب ترين ياور دانش آموزان را داده بود . آري ويژگي برجسته او در تعريف و تمجيد هايش از ديگران بود كه واقعاً به حرف هايش ايمان داشت و دقيقاً به جنبه هاي مثبت فرد اشاره مي كرد .


مثلاً به من مي گفت بزرگترين نويسنده دنيا و به خواهرم مي گفت بهترين آشپز دنيا ! و حق هم داشت . آشپزي خواهرم حرف نداشت و من از اين تعجب كرده بودم كه او توي هفته اول چگونه اين را فهميده بود .
سالها بعد وقتي او به عنوان شهردار شهر كوچك ما انتخاب شده بود به ديدنش رفتم و بدون توجه به صورت ظاهري اش احساس كردم شديداً به او علاقه مندم .
۵ سال پيش وقتي براي خواستگاري اش رفتم ، دليل علاقه ام را جذابيت سحر آميزش ميدانستم و او با همان سادگي و وقار هميشگي اش گفت :
براي ديدن جذابيت يك چيز ، بايد قبل از آن جذاب بود !


در حال حاضر من از او يك دختر سه ساله دارم . دخترم بسيار زيبا ست و همه از زيبايي صورتش در حيرتند .
روزي مادرم از همسرم سؤال كرد كه راز زيبايي دخترمان در چيست ؟
همسرم جواب داد :
من زيبايي چهره دخترم را مديون خانواده پدري او هستم .
و مادرم روز بعد نيمي از دارايي خانواده را به ما بخشيد .


شاد بودن، تنها انتقامي است كه ميتوان از زندگي گرفت
” ارنستو چه گوارا”

پارس گیلدا
میدونی زشتترین دختر این کلاسی

مطالب بیشتر

نمایش بیشتر

مدیر سایت

من همان دم که وضو ساختم از چشمه عشق / چار تکبیر زدم یکسره بر هر چه که هست..! "حافظ" ......؛ نام و نام خانوادگی:حسین شعبانی مژدهی ؛ شغل: آزاد؛ تحصیلات: لیسانس در مهندسی؛ متاهل و پدر ؛ علاقمند به طبیعت گردی و کوهنوردی و عکاسی ومستندکردن تجارب نزدیک به هفت دهه پیمایش در این محنتگه خاکی..

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا