طنزوسرگرمی

تبلیغ خلاقانه

خلاقیت در تبلیغ یا تبلیغ خلاقانه

تبلیغ خلاقانه:
پارس گیلدا

میگویند یک تولید کننده برای فروش محصولش اگر از هر ده قسمت نه بخشش را صرف تبلیغات کند ضرر نمیکند. بلکه در کوتاه مدت به سودش هم خواهد رسید.در عصر حاضر ودرگیری انسانها با انواع مشغله های فکری وعدم فرصت لازم جهت رجوع به تبلیغات متنی استفاده از روشهاس اختصار مخصوصا تصویری و مفهومی کوتاه بسیار موثر و کارآمدتر از روشهای دیگر است.

استفاده از روشهای مفهومی در تبلیغات

برخی از روشهاس مفهومی بدلیل حضور در بطن م متن زندگی آدمیان تاثیرگذاری قابل ملاحظه ایی دارند.مخصوصا اگر در تدوین متن و مفهومش به نکاتی که حاوی متنی کنایه آمیز و بذله وشوخی باشد بیشتر مورد توجه مردمان قرار خواهد گرفت.به همین دلیل است که امروزه تبلیغات از حالت یک کسب وکار معمولی خارج و جنبه علمی و تحقیقی به خود گرفته وتولید کنندگان ترجیح میدهند از روشهای خلاقانه تر با تاثیرگذاری حداکثری جهت نیل به اهداف خود بهره بجویند.

متن بالا مثالی از یکی از این نوع تبلیغات خلاقانه هست.که خواننده در همان بار اول اگرهم مجبور به خرید محصول فروشنده نشود بدلیل فضای مثبتی که در ذهنش ایجاد شده وبرای همیشه در گوشه حافظه اش ماندگار میگردد او را در دفعات بعد قانع میسازد از چنین فروشنده ایی خرید نماید.

تبلیغ خلاقانه

مطالب بیشتر

نمایش بیشتر

مدیر سایت

من همان دم که وضو ساختم از چشمه عشق / چار تکبیر زدم یکسره بر هر چه که هست..! "حافظ" ......؛ نام و نام خانوادگی:حسین شعبانی مژدهی ؛ شغل: آزاد؛ تحصیلات: لیسانس در مهندسی؛ متاهل و پدر ؛ علاقمند به طبیعت گردی و کوهنوردی و عکاسی ومستندکردن تجارب نزدیک به هفت دهه پیمایش در این محنتگه خاکی..

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا