امثال و حکم

از همین امروز شروع کن

از همین امروز شروع کن:

فردا لغت مورد علاقه آدمهای معمولیه!
از همین امروز شروع کن…!

پارس گیلدا

خیلی از ماها شاید انواع برنامه های را برای بهبود شرایط زندگی فردی خود تدوین میکنیم و برای اجرای احسن آن نیز زمانبندی میکنیم ولی در اجرابی دقیق زمانبندی آن مشکل داریم.غالبا به آینده موکول میکنیم.به این ترتیب موکول کردن اجرا وانجام کارها به آینده کم کم تبدیل به یک رویه وعادت میگردد وهیچ برنامه یا بموقع اجرا نمیشود ویا با اجرای ناقص برنامه ها به هدف خود نمیرسیم.

هیچ زمانی برای انجام تصمیمات وبرنامه های بهتر ودقیقتر از زمان طراحی آن نمیباشد.در عین حال باید آنقدر با درایت و وسواس برنامه ریزی کنیم که حتی در حین اجرای برنامه ها، تعویق متوجه فعالیتها نشود چراکه شاید تاخیرات در انجام کارهای کوچک قابل اغماض باشد ولی در پروژه های و برنامه های بزرگ حتما هزینه هنکفتی را بر برنامه های تحمیل کرده و سوددهی پروژه های را زیر سوال خواهد برد.

یک برنامه خوب اولا اینکه باید جامع وهدفدار باشد.ثانیا منابع آن دقیقا پیشبینی شده باشد. سوم اینکه در زمان خودش شروع وطبق برنامه پیش برود و در زمان پیشبینی شده هم به انجام برسد.صِرف داشتن برنامه دلیلی بر توسعه نیست که اجرای برنامه های و بهره وری داشتن آنهاست که به آن اعتبار میبخشد.

مطالب بیشتر

نمایش بیشتر

مدیر سایت

من همان دم که وضو ساختم از چشمه عشق / چار تکبیر زدم یکسره بر هر چه که هست..! "حافظ" ......؛ نام و نام خانوادگی:حسین شعبانی مژدهی ؛ شغل: آزاد؛ تحصیلات: لیسانس در مهندسی؛ متاهل و پدر ؛ علاقمند به طبیعت گردی و کوهنوردی و عکاسی ومستندکردن تجارب نزدیک به هفت دهه پیمایش در این محنتگه خاکی..

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا