دانستنیها

درانتظار حیات دوباره

120 انسان در انتظار حیات دوباره

درانتظار حیات دوباره:

در سرمازیستی که دانشی نوبنیاد است، دمای بدن انسان را تاحدی پایین می آورند که تا حد ممکن به بافت های بدن صدمه نرسد. به این امید که بتوان در چند صد سال آینده فرد منجمد را دوباره زنده کرد. در این وضعیت فرد در حالت نیمه مرده قرار می‌گیرد. اغلب افرادی تن به این سرنوشت می دهند که به دلیل ابتلا به بیماری‌های لاعلاج و یا کهولت سن به آخر خط رسیده‌اند.

افرادی که امروز برای منجمد شدن داوطلب می‌شوند به این واقعیت آگاه هستند که در حال حاضر روشی برای بازگشت آنها به حیات وجود ندارد بلکه فقط امیدوارند که شاید روزی علم به اندازه‌ای پیشرفت کند که بتواند آن‌ها را دوباره به زندگی بازگرداند. در حال حاضر بیش از 120 نفر در بانک انجماد بنیاد آلکور منجمد شده‌اند و 1005 نفر دیگر نیز در فهرست انجماد و مرگ موقت هستند./عصرایران

120 انسان دز انتظاز حیات دوباره

پارس گیلدا

اینکه کی و چه زمانی علم آنقدر پیشرف بکند که بتواند چنین اجسادی را زنده کند شاید قابل پیشبینی نباشد.ولی این موضوع قابل بحث وتردید است که در صورت موفقیت علم به چنین پیشرفت عظیمی، افرادی که به این ترتیب زنده میشوند ایا امکان زندگی با توسل به گسل فرهنگی ایجاد شده از لحاظ روحی روانی برایشان میسر خواهد بود یا خیر؟

درانتظار حیات دوباره

مطالب بیشتر

نمایش بیشتر

مدیر سایت

من همان دم که وضو ساختم از چشمه عشق / چار تکبیر زدم یکسره بر هر چه که هست..! "حافظ" ......؛ نام و نام خانوادگی:حسین شعبانی مژدهی ؛ شغل: آزاد؛ تحصیلات: لیسانس در مهندسی؛ متاهل و پدر ؛ علاقمند به طبیعت گردی و کوهنوردی و عکاسی ومستندکردن تجارب نزدیک به هفت دهه پیمایش در این محنتگه خاکی..

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا