اجتماعی

من آشنای کویرم

من آشنای کویرم, تو اهل بارانی-چه کرده‌ام که مرا از خودت نمی دانی؟

من آشنای کویرم:

در توضیحات عکس آمده است: شهرک الله آباد کرمان

کرمان که بودم یکبار برای شرکت در افتتاح پروژه گاز رسانی روستای اختیارآباد کرمان که اتفاقا در حاشیه شهرفوق  قراردارد به آنجا رفتم.ابتدا از خیلی از همکاران آدرس این روستا را پرسیدم نمی شناختند.سرآخر از خود شرکت گاز آدرس را جویا شدم و رفتم.منطقه ، خیلی محروم بود .ولی در آن موقع چنین وضعیتی در آنجا ندیده بودم. لااقل بخاطر نمی آورم .

حالا گویا آن روستا تبدیل به دهستان شده و  این روستای الله آباد یکی از روستاهای حومه همان دهستان است.به هرحال فکر نمیکنم این عکسها که مُهر معتبرخورده ساختگی یا فتوشاپ یا امثالهم باشد .چون برای اطمینان بیشتر شخصا هم سرچ کردم عین همین عکسها ومشابه اش وخیلی موارد بیشتر از اینها  در اینترنت هست وقابل دسترسی  و راستی آزمایی همگان است.اقدام به برق رسانی به این شیوه چه  ناشی از انشعابات غیر مجاز و غیرمهندسی و خودسرانه اهالی باشد (احیانا) یا انشعابات مجاز مهندسی شده شرکت توزیع برق، باید گفت:خدایا شدیدا نیاز مبرم داریم که چگونه زیستن را هرچه سریعتر به هر طریق ممکن به ما بیاموزی….!

من آشنای کویرم, تو اهل بارانی
چه کرده‌ام که مرا از خودت نمی دانی؟

پارس گیلدا

من آشنای کویرم

مطالب بیشتر

نمایش بیشتر

مدیر سایت

من همان دم که وضو ساختم از چشمه عشق / چار تکبیر زدم یکسره بر هر چه که هست..! "حافظ" ......؛ نام و نام خانوادگی:حسین شعبانی مژدهی ؛ شغل: آزاد؛ تحصیلات: لیسانس در مهندسی؛ متاهل و پدر ؛ علاقمند به طبیعت گردی و کوهنوردی و عکاسی ومستندکردن تجارب نزدیک به هفت دهه پیمایش در این محنتگه خاکی..

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا