عکس و فیلم

سنگریزه ها

لبخند به سنگ ریزه ها

سنگریزه ها:

آنگاه که بر بالای قله قرار گرفتی لبخندت را نثارتمامی سنگریزه هایی کن که در طول مسیر،پاهایت را آزردند…!

 

عکس:آمل،روستای ناندل،درمسیر قله دماوند ،مرداد95

پارس گیلدا

انسانها موجوداتی ایده آل طلبند. از بدو تولدشان تا آخرین روز حیاتشان همواره در تلاشند.تلاش برای برای کسب بهترینها.آنان که دنبال علمند بهترین وجدیدترین علوم.آناکه بدنبال ثروتند اینکه بیشتر جمع کنند.آنانکه بدنبال ورزشند یا  در پی هنرند و یا هر چیز دیگر به همین ترتیب.این قصه برای همه افراد با هر نوع علایق ودلبستگیها صادق است.خصلت آدمها این است که در تمامی این مراحل مراقب و مواظب همنوعان خودشان هستند وای بسا که به کار انها بخندند و یا تصورشان بر ناموفق بودن دیگران در پیشرفتهای مربوطه باشد.آدمهای تلاشگر وپیگیر که بدون توجه به نظرات منفی اطرافیان (که حکم سنگریزه های موجود در کفش حین راه رفتن را دارند) توجهی به اینگونه نظرات منفی نداشته وراه وهدف خود را بجد ادامه داده تا به سرمنزل مقصودوبه هدف خود نایل آیند.

لبخند به سنگ ریزه ها

اینگونه هست وقتی به اوج رسیدند و شاهد پیروزی و موفقیت را در آغوش کشیدندبه اینگونه آزار و اذیتها و مزاحمتهای خُرد واندک مسیر خواهند خندید .

وقتیکه در حال تلاش هستید به دو گروه فکر کنید.گروهی که منتظرند تا شکست بخوری و برتو بخندند،گروهی که منتظرند تا پیروز شوی و با تو بخندند.

سنگریزه ها

مطالب بیشتر

نمایش بیشتر

مدیر سایت

من همان دم که وضو ساختم از چشمه عشق / چار تکبیر زدم یکسره بر هر چه که هست..! "حافظ" ......؛ نام و نام خانوادگی:حسین شعبانی مژدهی ؛ شغل: آزاد؛ تحصیلات: لیسانس در مهندسی؛ متاهل و پدر ؛ علاقمند به طبیعت گردی و کوهنوردی و عکاسی ومستندکردن تجارب نزدیک به هفت دهه پیمایش در این محنتگه خاکی..

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا