اجتماعی

خطرناکترین مشاغل جهان

یکی از سختترین و خطرناکترین مشاغل جهان

خطرناکترین مشاغل جهان:

در این فیلم کوتاه ،شاهد یکی از سختترین وخطرتاکترین مشاغل دنیا خواهید بود که بر دوش کارگران فنی خطوط فشارقوی برق میباشد که البته در ایران ما بمراتب سختتر وخطرناکتر..!

پارس گیلدا

حتما در جهان امروزی مشاغل سخت و پرخطر زیادی وجود دارد که در آن کاگران مجبورند با به خطر انداختن جان خود مبادرت به انجام وظایف محول پردازند.کارگرانی که چنانچه در اثنای انجام کار حتی اگر جانشان را نیز از دست بدهند چندان مورد توجه و عنایت کارفرمایان خود قرار نمیگیرند .برفرض در بهترین شرایط اگر چنانچه توجهی هم معطوف گردد محدود به همان زمان وقوع حادثه است وبعدها کم کم از ذهنها و خاطره ها پاک میگردد.زندگی انسان یا انسانهایی که جهت رفاه حال دیگران و برای لقمه نانی به فنا میرود و خانواده ایی پاشیده میشود واین اوج مظلومیت این قشر زحمتکش است.آتش نشانان،دکلبندان،کارگران ساختمانی و….

یکی از سختترین و خطرناکترین مشاغل جهان

یکی از این اقشار نیز کارگران فنی تعمیرات خطوط فشار قوی برق هستند که با کمترین امکانات و تجهیزات ایمنی در سرما و گرما و باران وبرف و…باید نسبت به مرمت و تعمیر و راه اندازی این نوع خطوط اقدام کنند تا بلکه برق مورد نیاز مصرف کنندگان تا مین گردد.

خطرناکترین مشاغل جهان

مطالب بیشتر

نمایش بیشتر

مدیر سایت

من همان دم که وضو ساختم از چشمه عشق / چار تکبیر زدم یکسره بر هر چه که هست..! "حافظ" ......؛ نام و نام خانوادگی:حسین شعبانی مژدهی ؛ شغل: آزاد؛ تحصیلات: لیسانس در مهندسی؛ متاهل و پدر ؛ علاقمند به طبیعت گردی و کوهنوردی و عکاسی ومستندکردن تجارب نزدیک به هفت دهه پیمایش در این محنتگه خاکی..

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا