اجتماعی

لازمه درست زیستن

لازمه درست زیستن،درست اندیشیدن است

لازمه درست زیستن:

لازمه درست زیستن،درست اندیشیدن است و لازمه اش درست نوشتن و درست گفتن

پارس گیلدا
لازمه درست زیستن

سعدی استاد سخن

درست زیستن ملزوماتی دارد که سنگ بنای آن ، تعلیم و تربیت درست است که این سنگ بنا از کودکی گذاشته میشود.اگر بنای درستی پی ریزی نشود قطعا مشکلاتی برای انسانها وصد البته جامعه انسانی در آینده بروز خواهد کرد.متاسفانه باید اذعان نمود بسیاری از ناهنجاریهای اجتماعی امروز ریشه در تعلیم وتربیت نادرست دارد که در اوان کودکی شکل گرفته است.

با پیدایش مدرسه و کلاسهای آموزشی آکادمیک، معلیمن وآموزگاران خبره ادامه انجام این مهم را که بخش قبلش را والدین و خانواده ها بر عهده داشته اند بر دوش کشیدند.واقعیت قضیه این است که دنیای امروزی بسیار پیچیده شده و ارتباطات و روابط بسیار پیشرفت کرده است.سیل اطلاعات از جنبه های مختلف به سمت کودکان روان شده واگر اسلوب و الگوی درست و علمی مد نظر متولیان آموزش نباشد امر اموزش که مختل میشود هیچ، سنگ بنای بعدی جامعه هم سست خواهد شد.

در امر آموزش و از همان اوان کودکی باید به کودکان درست فکر کردن را آموخت.درست فکر کردن و درست اندیشیدن و درست نوشتن  مقدمه درست حرف زدن ودرست عمل کردن است.اینها همه لازمه ایی است برای درست زیستن.

مطالب بیشتر

نمایش بیشتر

مدیر سایت

من همان دم که وضو ساختم از چشمه عشق / چار تکبیر زدم یکسره بر هر چه که هست..! "حافظ" ......؛ نام و نام خانوادگی:حسین شعبانی مژدهی ؛ شغل: آزاد؛ تحصیلات: لیسانس در مهندسی؛ متاهل و پدر ؛ علاقمند به طبیعت گردی و کوهنوردی و عکاسی ومستندکردن تجارب نزدیک به هفت دهه پیمایش در این محنتگه خاکی..

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا