دانستنیها

پنج عادت بدی که شما را خسته میکند

پنج عادت بدی که شما را خسته میکند:

 

1-نوشيدن قهوه يا نوشيدني های گازدار:
2-ايستادن يا نشستن به صورت خميده و نادرست:
3-تنفس كوتاه و غير عميق
4-تنقلات و غذاهاي فرآوري شده
5-خشم و عصبانيت طولاني

پارس گیلدا

عادات بد خوره جان انسانها هستند.بسیاری از عادات بد نتیجه آموزها و تعلیم وتربیت غلط است که از کودکی بر ما تحمل شده است.اگر بتوانیم بمرور که از سنمان میگذرد و بر دانش  و آگاهی های ما افزوده میشود عادات بد را از خود دور کنیم و بجای آن عادات خوب ومورد قبول جایگزین نمائیم قطعا به سلامت روح و روانمان کمک کرده ایم.عادات بد به یکباره در شخصیت و رفتارمان حلول نکرده وبه همین دلیل به یکباره هم از بین نخواهند رفت.باید با سعی و تمرین و پیگیری مستمر روزانه برای هر یک از آنها جایگزین خوبی بیابیم.

هر یک از مواردی که در بالا به آنها اشاره شده بسیار حائز اهمیتند.زندگی ماشینی و راحت طلبی و تبلیغات دروغین و عوام فریب در کنار ناآگاهی از عوامل اصلی رویکرد به عادات بد در زندگیند.اصلاح عادات بد و ایجاد تغییرات در رویه زندگی ما همواره در همه ادوار زندگی باید مورد توجهمان بوده واز آن غافل نشویم.اصلاح عادات بد بهترین و سالمترین داروهای زیست سالم وسلامتی هستند.

پنج عادت بدی که شما را خسته میکند

مطالب بیشتر

نمایش بیشتر

مدیر سایت

من همان دم که وضو ساختم از چشمه عشق / چار تکبیر زدم یکسره بر هر چه که هست..! "حافظ" ......؛ نام و نام خانوادگی:حسین شعبانی مژدهی ؛ شغل: آزاد؛ تحصیلات: لیسانس در مهندسی؛ متاهل و پدر ؛ علاقمند به طبیعت گردی و کوهنوردی و عکاسی ومستندکردن تجارب نزدیک به هفت دهه پیمایش در این محنتگه خاکی..

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا